OPHIUCHUS – A TREISPREZECEA ZODIE, INTRE SCORPION SI SAGETATOR

Ophiuchus - AL TREISPEZECELEA SEMN ZODIACALUn al 13-lea semn zodiacal, aparut din cauza unor mici devieri de la traiectoria Pamantului in miscarea sa de rotatie in jurul Soarelui, a fost descoperit de un astronom din Australia, transmite Reuters.

Pamantul nu se invarte in jurul propriei axe ca un balon perfect sferic, ci mai degraba ca un titirez, pentru ca atractiile manifestate de Soare si Luna asupra Terrei nu sunt uniforme. „Pe scurt, Soarele a deviat putin de la traiectoria pe care o avea in urma cu 3.000 de ani, cand a luat nastere astrologia”, a declarat John Shobbrook, director al observatorului Siding Spring al Universitatii Nationale din Australia.

Semnul zodiacal se numeste Ophiuchus sau Purtatorul de Serpi si cade in perioada 30 noiembrie – 18 decembrie, intre zodia Scorpionului si cea a Sagetatorului.

Semnul, reprezentat de niste serpi incolaciti utilizati de medici, a fost remarcat de Ptolemeu, parintele clasic al astronomiei, care l-a inscris printre alte 48 de semne in catalogul sau de astronomie „Almagest”. Shobbrok a calculat ca in prezent exista o deviere de 30 de grade intre Soare si Pamant ceea ce inseamna ca aceasta constelatie poate avea statut de semn zodiacal si poate fi inclusa in banda zodiacala inventata de babilonieni in urma cu 3000 de ani, informeaza Shobbrook.

OphiuchusIn mitologie, Ophiuchus era reprezentat de un batran cu mantie sprijinind un sarpe. Se spune ca Ophiuchus il reprezinta pe Esculap, un vindecator din antichitate, iar sarpele indica faptul ca veninul poate vindeca sau ucide. Se spune ca oamenii nascuti in aceasta zodie au capacitati de vindecare, pot interpreta visele, cauta pacea, au talent poetic si atrag norocul.

ScienceLine.ro – februarie 2007

Published in: on 16/01/2009 at 9:44 PM  Comments (5)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://opchiuchus.wordpress.com/2009/01/16/ophiuchus-a-treisprezecea-zodie-intre-scorpion-si-sagetator/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. aveti dreptate partial pentru ca desi descrierea dvs se potriveste perfect cu personalitatea mea si intr-utotul cu ce mi se intampla eu nu cred in steaua ebraica care e pusa in spatele acestui semn. Sarpele este arma lui Dzeu dar exista un mare Vindecator si acela este Iisus.

  2. diana, sunt doar reprezentari. trebuie sa ne invatam sa luam in consideratie si vecinatatile. fiecare cultura are vindecatorii ei. cand esti nascuta? in ce zi?

  3. am aflat si eu ca sunt ophiuchus si chiar mi se potreiveste cat de cat ce scrie acolo…….mai putin faza cu capacitatea de vindecare…..sau poate nu am avut eu ocazia sa incerc chestia asta……oricum pot sp ca am ci cv din sagetator………eu normal eram sagetataor cu ascendent in gemeni si asta inseamna ca de acum sunt ophiuchus cu ascendent in gemeni???

  4. hm, interesant! Sunt scrise lucruri cu adevarat legate de mine. De multe ori observam ca zodia pe care consideram ca ma reprezinta nu e adevarata, adica Sagetator. Chiar ma miram de cele scrise sagetatorului, incit nu-mi parea bine ca sunt sagetator. Am multe calitati care arata ca sunt inca cineva ce nu shtie toata lumea.

  5. mh……acum am descoperit ca si eu ma numar printre putinii ophiuchus….e tare ciudat ca pana acum fugeam de nr 13 si acum chiar reprezint a 13-a zodie…desi anumite trasaturi sunt clar de sagetator acum si influenta acesta m-a dat peste cap…….


Lasă un răspuns

